Wednesday, August 18, 2021

Atchison, Lincoln and Columbus Railroad


Fervojo Atchison, Lincoln kaj Columbus:

La Fervojo Atchison, Lincoln kaj Columbus estis komence rajtigita konstrui de la fina punkto de la Fervojo Atchison kaj Nebraska, kiu estis ĉe la limo Nebraska kaj Kansasa Norde de Blanka Nubo, Kansaso, al Columbus, Nebrasko per Lincoln. Laboro komenciĝis en 1871 kaj la Fervojo Atchison kaj Nebrasko absorbis la Fervojon Atchison, Lincoln kaj Columbus la 3an de novembro 1871. La fervojo atingis Lincoln antaŭ 1872. En januaro 1880, la fervojo estis aĉetita de la Fervojo Burlington kaj Misurio, kiu mem estis posedata. aĉetita Ĉikago, Burlington kaj Quincy Railroad en 1872.


Michael Atchison:

Michael Plant Atchison estis aŭstralia karikaturisto, kiu laboris por la Suda Aŭstralia Reklamanto dum pli ol 40 jaroj.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Atchison, Topeka, kaj Santa Fe Railroad Depot (Los Lunas, Nov-Meksiko):

La Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe en Los Lunas, Nov-Meksiko estis konstruita en 1879. Ĝi estis listigita en la Nacia Registro de Historiaj Lokoj en 1979.


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Sankta Fido 3751:

Atchison, Topeka & Santa Fe 3751 estas klaso 3751 4-8-4 "Norda" tipa vaporlokomotivo konstruita en 1927 fare de Baldwin Locomotive Works en Eddystone (Filadelfio), Pensilvanio por la Atchison, Topeka & Santa Fe Railway (ATSF). Konstruite kiel la unua "Norda" tipa vaporlokomotivo por la Santa Fe, n-ro 3751 servis en pasaĝeraj devoj ĝis emeritiĝo en 1957.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Santa Fe 5017:

Santa Fe 5017 estas 2-10-4 aŭ "Teksasa" tipa vaporlokomotivo konstruita de Baldwin Locomotive Works en 1944 por la fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Atchison, Topeka kaj Santa Fe Passenger Depot (Colorado Springs, Kolorado):

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Passenger DepotSanta Fe Station en Colorado Springs, Colorado estas historia stacidomo. La granda deponejo kaj Harvey House estis konstruitaj en 1917 kiel komuna instalaĵo Santa Fe / Kolorado kaj Suda Fervojo. En 1972, la Santa Fe-trakoj tra Colorado Springs estis forigitaj kaj fervojaj operacioj estis firmigitaj sur la antaŭa Rio Grande del Norte trakaĝo sur la okcidenta flanko de la urbo. La deponejo kaj la proksima rapida konstruaĵo nun funkcias kiel Katalizila Kampuso por Teknologio kaj Novigado.


Historia Distrikto Atchison, Topeka kaj Santa Fe Passenger and Freight Complex:

La Atchison, Topeka kaj Santa Fe Passenger and Freight Complex estas nacie agnoskita historia distrikto situanta en Fort Madison, Iovao, Usono. Ĝi estis listigita en la Nacia Registro de Historiaj Lokoj en 1992. Dum ĝia nomumo ĝi enhavis tri rimedojn, kiuj ĉiuj kontribuas konstruaĵojn. La konstruaĵoj estis konstruitaj dum 24-jara periodo, kaj reflektas la stilojn popularajn kiam ili estis konstruitaj. La instalaĵo nuntempe gastigas lokhistoriian muzeon, kaj renovigadoj estas survoje por transformi parton de ĝi reen al persontrajnodeponejo.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Stacio Dodge City:

Dodge City estas stacidomo en Dodge City, Kansaso, Usono servita fare de Amtrak 's Southwest Chief trajno. De 2015-2019 la stacio konstante estis la kvina plej vizitata Amtrak-stacio en Kansaso.


Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot (Magdalena, Nov-Meksiko):

La Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe en Magdalena, Nov-Meksiko estis listigita en la Nacia Registro de Historiaj Lokoj en 1978.


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Fervoja Deponejo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Depot , aŭ variaĵoj kun RailroadStationPassenger kaj / aŭ Freight povas rilati al iu ajn el multaj stacioj de la Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway. Ĉi tiuj inkluzivas:


Deponejo Santa Bernardino Santa Fe:

La San Bernardino Santa Fe Depot estas Mission Revival Style pasaĝera fervoja terminalo en San Bernardino, Kalifornio, Usono. Ĝi estis la ĉefa stacio por la urbo, servanta Amtrak hodiaŭ, kaj la Santa Fe kaj Union Pacific Railroads en la pasinteco. Ĝis la mezo de la 20-a jarcento, la Suda Pacifika Fervojo havis stacion 3/4 de mejlo for. Ĝi nuntempe servas unu Amtrak kaj du Metrolink-liniojn. La deponejo estas historia orientilo listigita en la National Register of Historic Places (Nacia Registro de Historiaj Lokoj) kiel Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Passenger and Freight Depot .


Atchison, Topeka kaj Santa Fe Railway Valley Division:

La Vala Dividado de la Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe kuris de San Francisco al Barstow en Kalifornio. Ĝi nun estas parto de Stockton Subdivision de la BNSF Railway kaj Bakersfield Subdivision.


Atchison:

Atchison povas rilati al:


Atchison A. Ashby House:

La domo Atchison A. Ashby estas historia konstruaĵo situanta en Sioux City, Iowa, Usono. Ashby estis loka kuracisto, kiu konstruis ĉi tiun domon en 1916. La strukturo de Tudor Revival estis projektita de Omaha-arkitekto Frederick A. Henniger. Eblas, ke li projektis kvar aliajn domojn sur ĉi tiu sama bloko de Summit Street. La kvin domoj estas ĉiuj duetaĝaj brikaj strukturoj, kiuj havas similan blokokunmetaĵon, kaj estas kovritaj per kahelaj tegmentoj. Ĉi tiu domo prezentas falsan duonkonstrulignon en iuj frontonoj, alta kamentubo kun kamentuboj ĉe la supro de la kanalo, kaj ruĝa tegola tegmento. La domo estis listigita en la National Register of Historic Places (Nacia Registro de Historiaj Lokoj) en 1998.


Atchisson AA-12:

La AA-12 , originale projektita kaj konata kiel Atchisson Assault Shotgun , estas aŭtomata batalpafilo evoluigita en 1972 de Maxwell Atchisson. La plej elstara trajto estas reduktita regreso. La aktuala versio de 2005 estis disvolvita dum pli ol 18 jaroj de kiam la patento estis vendita al Military Police Systems, Inc. La ĉaspafilo pafas nur tute aŭtomate. Tamen, la relative malalta cikla pafrapideco de ĉirkaŭ 300 pafoj por minuto ebligas al la pafanto duone aŭtomate reale per mallongaj ellasiloj. Ĝi estas manĝita de aŭ 8-ŝela kestrevuo, aŭ 20- aŭ 32-ŝela tamburrevuo.


Distrikto Atchison:

Kantono Atchison estas la nomo de du distriktoj en Usono, ambaŭ nomumitaj laŭ Misouri senatano David Rice Atchison:

  • Kantono Atchison, Kansaso
  • Kantono Atchison, Misurio

Kantono Atchison, Kansaso:

Kantono Atchison estas distrikto situanta en nordorienta Kansaso, en la Centra Usono. En la censo de 2020, la gubernia loĝantaro estis 16 348. Ĝia distrikta sidejo kaj plej loĝata urbo estas Atchison. La distrikto estas nomita honore al David Rice Atchison, usona senatano de Misurio.


Kantono Atchison, Kansaso:

Kantono Atchison estas distrikto situanta en nordorienta Kansaso, en la Centra Usono. En la censo de 2020, la gubernia loĝantaro estis 16 348. Ĝia distrikta sidejo kaj plej loĝata urbo estas Atchison. La distrikto estas nomita honore al David Rice Atchison, usona senatano de Misurio.


Kantono Atchison, Misurio:

Kantono Atchison estas la plej nordokcidenta gubernio en la usona subŝtato Misurio. En la censo, (2010) la distrikto havis populacion de 5,685. Ĝia distrikta sidejo estas Rock Port. Ĝi estis origine konata kiel Kantono Allen kiam ĝi estis dekroĉita de Kantono Holt en 1843. La graflando estis oficiale organizita la 14-an de februaro 1845 kaj nomumita laŭ usona senatano David Rice Atchison el Misurio.


Kantono Atchison, Misurio:

Kantono Atchison estas la plej nordokcidenta gubernio en la usona subŝtato Misurio. En la censo, (2010) la distrikto havis populacion de 5,685. Ĝia distrikta sidejo estas Rock Port. Ĝi estis origine konata kiel Kantono Allen kiam ĝi estis dekroĉita de Kantono Holt en 1843. La graflando estis oficiale organizita la 14-an de februaro 1845 kaj nomumita laŭ usona senatano David Rice Atchison el Misurio.


Distrikto Atchison:

Kantono Atchison estas la nomo de du distriktoj en Usono, ambaŭ nomumitaj laŭ Misouri senatano David Rice Atchison:

  • Kantono Atchison, Kansaso
  • Kantono Atchison, Misurio

Komunuma Mezlernejo de Gubernio Atchison:

Atchison County Community High School estas tute agnoskita publika mezlernejo situanta en Effingham, Kansaso, servanta studentojn en klasoj 7-12. La lernejaj koloroj estas oranĝa kaj nigra. La averaĝa jara aliĝo estas ĉirkaŭ 325 studentoj.


Juĝejo de Gubernio Atchison (Kansaso):

La Juĝejo de Gubernio Atchison , situanta ĉe la sudokcidenta angulo de 5-a kaj Paralelaj Stratoj en Atchison, estas la registara sidejo de Gubernio Atchison, Kansaso. La ŝtona juĝejo estis konstruita de 1896 ĝis 1897 kaj anstataŭigis la unuan juĝejon de la distrikto, kiu estis konstruita en 1859. Distriktaj oficialuloj volis, ke la juĝejo similu la Juĝejon de la Distrikto Franklin en Otavo, do ili dungis la arkitekton de tiu konstruaĵo, George P. Washburn, por projektu la novan juĝejon. Washburn dizajnis la konstruaĵon en la Romanesque Revival stilo. La projekto de la juĝejo havas kvar angulturojn, inkluzive de sepetaĝa belfrido. La ĉefa enirejo al la juĝejo havas verandon ene de granda arko; la pordejo estas enhavita en pli malgranda arko. La konstruaĵo havas koksan tegmenton kun intersekcantaj frontonhavaj branĉetoj; la turoj havas piramidajn tegmentojn.


Juĝejo de Gubernio Atchison (Kansaso):

La Juĝejo de Gubernio Atchison , situanta ĉe la sudokcidenta angulo de 5-a kaj Paralelaj Stratoj en Atchison, estas la registara sidejo de Gubernio Atchison, Kansaso. La ŝtona juĝejo estis konstruita de 1896 ĝis 1897 kaj anstataŭigis la unuan juĝejon de la distrikto, kiu estis konstruita en 1859. Distriktaj oficialuloj volis, ke la juĝejo similu la Juĝejon de la Distrikto Franklin en Otavo, do ili dungis la arkitekton de tiu konstruaĵo, George P. Washburn, por projektu la novan juĝejon. Washburn dizajnis la konstruaĵon en la Romanesque Revival stilo. La projekto de la juĝejo havas kvar angulturojn, inkluzive de sepetaĝa belfrido. La ĉefa enirejo al la juĝejo havas verandon ene de granda arko; la pordejo estas enhavita en pli malgranda arko. La konstruaĵo havas koksan tegmenton kun intersekcantaj frontonhavaj branĉetoj; la turoj havas piramidajn tegmentojn.


Historia muzeo de la gubernio Atchison:

Atchison County Historical Society Museum estas muzeo dediĉita al konservado de la historio de Kantono Atchison, Kansaso. Kaj la urbo Atchison kaj la gubernio Atchison, Kansaso, nomiĝas laŭ usona senatano kaj legenda "Prezidanto por tago" David Rice Atchison.


Biblioteko de Gubernio Atchison:

La Kantono Atchison Biblioteko estas publika biblioteko kun tri lokoj en Kantono Atchison, Misurio.


Memorial Konstruaĵo Atchison County:

Memoriga Konstruaĵo Atchison County estas historia konstruaĵo situanta ĉe Rock Port, Distrikto Atchison, Misurio. Ĝi estis konstruita en 1919, kaj estas duetaĝa, Classical Revival-stila ŝtalbetono konstruanta sur ŝvelinta kelo. Ĝi mezuras ĉirkaŭ 107 futojn profunde kaj 63 futojn larĝe. La antaŭa fasado havas kvar flutformajn dorikajn ordajn kolumnojn, kiuj subtenas entabladon kaj frison. Ĝi estis konstruita kun subteno de la Misuria Plenkunsido por funkcii kiel monumento de la Unua Mondmilito kaj komunuma centro.


Ĉiutaga Globo de Atchison:

La Atchison Globo estas loka unusemajna gazeto por Atchison, Kansaso. La gazeto ankaŭ konservas interretan ĉeeston.


Mezlernejo Atchison:

Atchison High School estas publika mezlernejo en Atchison, Kansaso, Usono, funkciigita fare de Atchison USD 409 publiklerneja distrikto, kaj servas studentojn de klasoj 9 ĝis 12.


Atchison, Kansaso:

Atchison estas urbo kaj distrikta sidejo de Kantono Atchison, Kansaso, Usono, laŭ la Misuro. En la censo, (2010) ĝia populacio estis 11,021. La urbo estas nomita honore al usona senatano David Rice Atchison el Misurio kaj estis la origina orienta finstacio de la fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe. Atchison estis la naskiĝloko de la aviadistino Amelia Earhart, kaj la Amelia Earhart Festivalo okazas ĉiujare en julio. Atchison ankaŭ estas la hejmo de benediktina kolegio, katolika liberalarta kolegio.


Stokado de Atchison:

La Atchison Stokejo , ofte konata kiel la Atchison Kavernoj estas 2,7 milionoj kvadratfuta subtera stokejo en iama kolona kalkŝtona mino 50 ĝis 150 futojn sub la grundo en la Misuraj blufoj ĉe Atchison, Kansaso. La bunkra komplekso estis sekura stokejo de usona registaro de la dua mondmilito ĝis 2013.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Urbeto Atchison:

Urbeto Atchison estas la nomo de du urbetoj en la usona ŝtato Misurio:

  • Urbeto Atchison, Kantono Clinton, Misurio
  • Urbeto Atchison, Kantono Nodaway, Misurio

Urbeto Atchison, Kantono Clinton, Misurio:

Urbeto Atchison estas neaktiva urbeto en Kantono Clinton, en la usona ŝtato Misurio.


Urbeto Atchison:

Urbeto Atchison estas la nomo de du urbetoj en la usona ŝtato Misurio:

  • Urbeto Atchison, Kantono Clinton, Misurio
  • Urbeto Atchison, Kantono Nodaway, Misurio

Urbeto Atchison, Kantono Nodaway, Misurio:

Urbeto Atchison estas urbeto en Nodaway Distrikto, en la usona subŝtato Misurio.


Atchison USD 409:

Atchison USD 409 estas publika unuigita lerneja distrikto kun sidejo en Atchison, Kansaso, Usono.


Atchison Village, Richmond, Kalifornio:

Atchison Village estas komunumo en Richmond, Kalifornio, kiu estis origine konstruita kiel loĝejo por defendaj laboristoj de la Kaiser Shipyard. Ĝi kuŝas ĉe alto de 13 futoj. Konstruite fare de la Richmond Loĝiga Adminstracio en 1941 kiel la unua publika defenda loĝiga projekto de Richmond, ĝi estas la sola projekto financita de la Leĝo pri Komunuma Instalaĵoj de Lanham, kiu ankoraŭ ekzistas en Richmond kaj unu el la malmultaj en la nacio ne detruita post la milito. Ĝi estas unu el 20 projektoj pri publikaj loĝejoj konstruitaj en Richmond antaŭ kaj dum la dua mondmilito. La vilaĝo estis vendita de la registaro al siaj loĝantoj por $ 1,512,00.00 la 28-an de februaro 1957, restante reciproka loĝado ĝis hodiaŭ sub la nomo de la Korporacio de Mutualaj Hejmoj de Atchison Village.


Atchison Village, Richmond, Kalifornio:

Atchison Village estas komunumo en Richmond, Kalifornio, kiu estis origine konstruita kiel loĝejo por defendaj laboristoj de la Kaiser Shipyard. Ĝi kuŝas ĉe alto de 13 futoj. Konstruite fare de la Richmond Loĝiga Adminstracio en 1941 kiel la unua publika defenda loĝiga projekto de Richmond, ĝi estas la sola projekto financita de la Leĝo pri Komunuma Instalaĵoj de Lanham, kiu ankoraŭ ekzistas en Richmond kaj unu el la malmultaj en la nacio ne detruita post la milito. Ĝi estas unu el 20 projektoj pri publikaj loĝejoj konstruitaj en Richmond antaŭ kaj dum la dua mondmilito. La vilaĝo estis vendita de la registaro al siaj loĝantoj por $ 1,512,00.00 la 28-an de februaro 1957, restante reciproka loĝado ĝis hodiaŭ sub la nomo de la Korporacio de Mutualaj Hejmoj de Atchison Village.


Atchison Village, Richmond, Kalifornio:

Atchison Village estas komunumo en Richmond, Kalifornio, kiu estis origine konstruita kiel loĝejo por defendaj laboristoj de la Kaiser Shipyard. Ĝi kuŝas ĉe alto de 13 futoj. Konstruite fare de la Richmond Loĝiga Adminstracio en 1941 kiel la unua publika defenda loĝiga projekto de Richmond, ĝi estas la sola projekto financita de la Leĝo pri Komunuma Instalaĵoj de Lanham, kiu ankoraŭ ekzistas en Richmond kaj unu el la malmultaj en la nacio ne detruita post la milito. Ĝi estas unu el 20 projektoj pri publikaj loĝejoj konstruitaj en Richmond antaŭ kaj dum la dua mondmilito. La vilaĝo estis vendita de la registaro al siaj loĝantoj por $ 1,512,00.00 la 28-an de februaro 1957, restante reciproka loĝado ĝis hodiaŭ sub la nomo de la Korporacio de Mutualaj Hejmoj de Atchison Village.


Atchison Village, Richmond, Kalifornio:

Atchison Village estas komunumo en Richmond, Kalifornio, kiu estis origine konstruita kiel loĝejo por defendaj laboristoj de la Kaiser Shipyard. Ĝi kuŝas ĉe alto de 13 futoj. Konstruite fare de la Richmond Loĝiga Adminstracio en 1941 kiel la unua publika defenda loĝiga projekto de Richmond, ĝi estas la sola projekto financita de la Leĝo pri Komunuma Instalaĵoj de Lanham, kiu ankoraŭ ekzistas en Richmond kaj unu el la malmultaj en la nacio ne detruita post la milito. Ĝi estas unu el 20 projektoj pri publikaj loĝejoj konstruitaj en Richmond antaŭ kaj dum la dua mondmilito. La vilaĝo estis vendita de la registaro al siaj loĝantoj por $ 1,512,00.00 la 28-an de februaro 1957, restante reciproka loĝado ĝis hodiaŭ sub la nomo de la Korporacio de Mutualaj Hejmoj de Atchison Village.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Fervojo Atchison kaj Nebraska:

La Fervojo Atchison kaj Nebrasko estis fervoja kompanio en la ŝtatoj Kansaso kaj Nebrasko, Usono.


Fervojo Atchison kaj Nebraska:

La Fervojo Atchison kaj Nebrasko estis fervoja kompanio en la ŝtatoj Kansaso kaj Nebrasko, Usono.


Fervojo Atchison kaj Nebraska:

La Fervojo Atchison kaj Nebrasko estis fervoja kompanio en la ŝtatoj Kansaso kaj Nebrasko, Usono.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo:

La Centra Branĉa Unia Pacifika Fervojo estis fervojo en la usona ŝtato Kansaso. Origine planita kiel linio de Atchison okcidente en Koloradon, kaj surbaze de federaciaj terkoncesioj de la Pacifika Fervoja Leĝo de 1862 kiel unu el la branĉoj de la Unia Pacifika Fervojo, ĝi restis kun pendanta fino en Waterville, Kansaso kiam la Unia Pacifika Fervojo , Orienta Divizio, kun kiu ĝi devis ligi, ŝanĝis sian itineron. La linio estis akirita de Union Pacific per akcia aĉeto de Jay Gould kaj luita al la Misuria Pacifika Fervojo en 1880. En 1909 la Centra Branĉo kunfandiĝis en la Misurian Pacifikon; ĉi-lasta kompanio revenis en la sistemon Union Pacific en 1982. En 1991 la restanta trako okcidente de Frankfort estis luita al la Kyle-Fervojo.


Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe:

La Fervojo Atchison, Topeka kaj Santa Fe , ofte nomata Santa FeAT&SF , estis unu el la pli grandaj fervojoj en Usono. La fervojo estis luita en februaro 1859 por servi la urbojn Atchison, Kansaso, Topeka, Kansaso kaj Santa Fe, Nov-Meksiko. La fervojo atingis la limon Kansaso-Kolorado en 1873 kaj Pueblo, Kolorado en 1876. Por krei postulon pri siaj servoj, la fervojo starigis nemoveblaĵojn kaj vendis kamparon de la landaj subvencioj, kiujn ĝi donis la Kongreso.


Fervojo Atchison kaj Nebraska:

La Fervojo Atchison kaj Nebrasko estis fervoja kompanio en la ŝtatoj Kansaso kaj Nebrasko, Usono.


Fervojo Atchison kaj Nebraska:

La Fervojo Atchison kaj Nebrasko estis fervoja kompanio en la ŝtatoj Kansaso kaj Nebrasko, Usono.


Atchison Village, Richmond, Kalifornio:

Atchison Village estas komunumo en Richmond, Kalifornio, kiu estis origine konstruita kiel loĝejo por defendaj laboristoj de la Kaiser Shipyard. Ĝi kuŝas ĉe alto de 13 futoj. Konstruite fare de la Richmond Loĝiga Adminstracio en 1941 kiel la unua publika defenda loĝiga projekto de Richmond, ĝi estas la sola projekto financita de la Leĝo pri Komunuma Instalaĵoj de Lanham, kiu ankoraŭ ekzistas en Richmond kaj unu el la malmultaj en la nacio ne detruita post la milito. Ĝi estas unu el 20 projektoj pri publikaj loĝejoj konstruitaj en Richmond antaŭ kaj dum la dua mondmilito. La vilaĝo estis vendita de la registaro al siaj loĝantoj por $ 1,512,00.00 la 28-an de februaro 1957, restante reciproka loĝado ĝis hodiaŭ sub la nomo de la Korporacio de Mutualaj Hejmoj de Atchison Village.


Atchisson AA-12:

La AA-12 , originale projektita kaj konata kiel Atchisson Assault Shotgun , estas aŭtomata batalpafilo evoluigita en 1972 de Maxwell Atchisson. La plej elstara trajto estas reduktita regreso. La aktuala versio de 2005 estis disvolvita dum pli ol 18 jaroj de kiam la patento estis vendita al Military Police Systems, Inc. La ĉaspafilo pafas nur tute aŭtomate. Tamen, la relative malalta cikla pafrapideco de ĉirkaŭ 300 pafoj por minuto ebligas al la pafanto duone aŭtomate reale per mallongaj ellasiloj. Ĝi estas manĝita de aŭ 8-ŝela kestrevuo, aŭ 20- aŭ 32-ŝela tamburrevuo.


Atchisson AA-12:

La AA-12 , originale projektita kaj konata kiel Atchisson Assault Shotgun , estas aŭtomata batalpafilo evoluigita en 1972 de Maxwell Atchisson. La plej elstara trajto estas reduktita regreso. La aktuala versio de 2005 estis disvolvita dum pli ol 18 jaroj de kiam la patento estis vendita al Military Police Systems, Inc. La ĉaspafilo pafas nur tute aŭtomate. Tamen, la relative malalta cikla pafrapideco de ĉirkaŭ 300 pafoj por minuto ebligas al la pafanto duone aŭtomate reale per mallongaj ellasiloj. Ĝi estas manĝita de aŭ 8-ŝela kestrevuo, aŭ 20- aŭ 32-ŝela tamburrevuo.


Atchisson AA-12:

La AA-12 , originale projektita kaj konata kiel Atchisson Assault Shotgun , estas aŭtomata batalpafilo evoluigita en 1972 de Maxwell Atchisson. La plej elstara trajto estas reduktita regreso. La aktuala versio de 2005 estis disvolvita dum pli ol 18 jaroj de kiam la patento estis vendita al Military Police Systems, Inc. La ĉaspafilo pafas nur tute aŭtomate. Tamen, la relative malalta cikla pafrapideco de ĉirkaŭ 300 pafoj por minuto ebligas al la pafanto duone aŭtomate reale per mallongaj ellasiloj. Ĝi estas manĝita de aŭ 8-ŝela kestrevuo, aŭ 20- aŭ 32-ŝela tamburrevuo.


Atchisson AA-12:

La AA-12 , originale projektita kaj konata kiel Atchisson Assault Shotgun , estas aŭtomata batalpafilo evoluigita en 1972 de Maxwell Atchisson. La plej elstara trajto estas reduktita regreso. La aktuala versio de 2005 estis disvolvita dum pli ol 18 jaroj de kiam la patento estis vendita al Military Police Systems, Inc. La ĉaspafilo pafas nur tute aŭtomate. Tamen, la relative malalta cikla pafrapideco de ĉirkaŭ 300 pafoj por minuto ebligas al la pafanto duone aŭtomate reale per mallongaj ellasiloj. Ĝi estas manĝita de aŭ 8-ŝela kestrevuo, aŭ 20- aŭ 32-ŝela tamburrevuo.


Achkhoy-Martan:

Achkhoy-Martan estas kampara loko en, kaj la administra centro de Achkhoy-Martanovsky Distrikto, Ĉeĉenio.


Atchley:

Atchley estas familia nomo. Famaj homoj kun la familia nomo inkludas:

  • Ben Atchley (1930–2018), usona politikisto
  • EG Cuthbert F. Atchley, angla liturgia klerulo
  • Hooper Atchley (1887–1943), usona aktoro
  • Justin Atchley, usona basballudanto
  • Kenneth Atchley, usona komponisto

Atchley, Misurio:

Atchley estas formortinta urbo en Kantono Laclede, en la usona ŝtato Misurio. La komunumo situis ĉirkaŭ kvar mejlojn nordokcidente de Libano kaj 1.5 mejlojn okcidente de Misouri Itinero 5. La Tombejo Atchley situas okcidente de Goodwin Hollow Creek.


Sarah Atcho:

Sarah Atcho estas svisa sprintulo. Ŝi konkuris en la relajsa evento de 4 × 100 metroj ĉe la Mondaj Ĉampionecoj 2015 en Pekino, ĉe la Someraj Olimpikoj 2016 kaj ĉe la Mondaj Ĉampionecoj 2017 en Londono.


Achkhoy-Martan:

Achkhoy-Martan estas kampara loko en, kaj la administra centro de Achkhoy-Martanovsky Distrikto, Ĉeĉenio.


Atchonsa:

Atchonsa estas arondismento en la departemento Ouémé de Benino. Ĝi estas administra divido sub la jurisdikcio de la komunumo Bonou. Laŭ la popolnombrado farita de la Institut National de la Statistique Benin la 15-an de februaro 2002, la arondismento havis entute 6007 loĝantojn.


Ternu:

Terno estas duon-aŭtonoma, konvulsia elpelo de aero de la pulmoj tra la nazo kaj buŝo, kutime kaŭzita de fremdaj eroj, kiuj iritas la nazan mukozon. Terno forpelas aeron perforte de la buŝo kaj nazo en eksploda, spasma kontraŭvola ago. Ĉi tiu ago permesas, ke muko eskapu tra la naza kavo. Ternado estas eble ligita al subita eksponiĝo al brila lumo, subita ŝanĝo (falo) de temperaturo, venteto de malvarma aero, precipe plena stomako, ekspozicio al alergenoj aŭ virusinfekto. Ĉar ternoj povas disvastigi malsanojn per infektaj aerosolaj gutetoj, oni rekomendas kovri onies buŝon kaj nazon per la antaŭbrako, la interna kubuto, histo aŭ naztuko dum ternado. Krom kovri la buŝon, ankaŭ rigardi malsupren estas rekomendinda por ŝanĝi la direkton de la disvastigado de gutetoj kaj eviti altan koncentriĝon en la homaj spiraj altaĵoj.


Ternu:

Terno estas duon-aŭtonoma, konvulsia elpelo de aero de la pulmoj tra la nazo kaj buŝo, kutime kaŭzita de fremdaj eroj, kiuj iritas la nazan mukozon. Terno forpelas aeron perforte de la buŝo kaj nazo en eksploda, spasma kontraŭvola ago. Ĉi tiu ago permesas, ke muko eskapu tra la naza kavo. Ternado estas eble ligita al subita eksponiĝo al brila lumo, subita ŝanĝo (falo) de temperaturo, venteto de malvarma aero, precipe plena stomako, ekspozicio al alergenoj aŭ virusinfekto. Ĉar ternoj povas disvastigi malsanojn per infektaj aerosolaj gutetoj, oni rekomendas kovri onies buŝon kaj nazon per la antaŭbrako, la interna kubuto, histo aŭ naztuko dum ternado. Krom kovri la buŝon, ankaŭ rigardi malsupren estas rekomendinda por ŝanĝi la direkton de la disvastigado de gutetoj kaj eviti altan koncentriĝon en la homaj spiraj altaĵoj.


Atchoukpa:

Atchoukpa estas arondismento en la departemento Ouémé de Benino. Ĝi estas administra divido sub la jurisdikcio de la komunumo Avrankou. Laŭ la popolnombrado farita de la Institut National de la Statistique Benin la 15-an de februaro 2002, la arondismento havis entute 19.565 loĝantojn.


Rivero Atchuelinguk:

La rivero Atchuelinguk Atchuelinguk estas 165-mejla (266 km) alfluanto de la rivero Jukonio en la usona ŝtato Alasko. Ĝi fluas sudokcidente de la Nulato-Montetoj tra la Nacia Bestrezervejo Delta Yukon Delta por renkonti la pli grandan riveron proksime al Pilotejo.


Rivero Atchuelinguk:

La rivero Atchuelinguk Atchuelinguk estas 165-mejla (266 km) alfluanto de la rivero Jukonio en la usona ŝtato Alasko. Ĝi fluas sudokcidente de la Nulato-Montetoj tra la Nacia Bestrezervejo Delta Yukon Delta por renkonti la pli grandan riveron proksime al Pilotejo.


Achtung Baby:

Achtung Baby estas la sepa studialbumo de irlanda rokmuzika grupo U2. Ĝi estis produktita de Daniel Lanois kaj Brian Eno, kaj estis liberigita la 18an de novembro 1991 ĉe Island Records. Pikita de kritiko pri ilia eldono Rattle and Hum de 1988, U2 ŝanĝis sian muzikan direkton por korpigi influojn de alternativa roko, industria muziko kaj elektronika danca muziko en sian sonon. Teme, Achtung Baby estas pli malhela, pli introspekta, kaj kelkfoje pli frivola ol ilia antaŭa laboro. La albumo kaj la posta multmedia intensa Zoo TV Tour estis centraj al la 1990a reinventado de la grupo, per kiu ili forlasis sian seriozan publikan bildon por pli facilanima kaj memkuraĝa.


Atchutapuram:

Atchutapuram estas kvartalo en distrikto Visakhapatnam, situanta en la hinda ŝtato Andra-Pradeŝo.


Thomas Atcitty:

Thomas Atcitty estis usona politikisto kaj edukisto, kiu deĵoris en la Ĉambro de Reprezentantoj de Nov-Meksiko kiel membro de la Demokrata Partio, dua vicprezidanto de la navaha nacio, kaj nelonge funkciis kiel la tria prezidanto de la navaha nacio. Li estis membro de la navaha nacio.


Thomas Atcitty:

Thomas Atcitty estis usona politikisto kaj edukisto, kiu deĵoris en la Ĉambro de Reprezentantoj de Nov-Meksiko kiel membro de la Demokrata Partio, dua vicprezidanto de la navaha nacio, kaj nelonge funkciis kiel la tria prezidanto de la navaha nacio. Li estis membro de la navaha nacio.


Atco:

AtcoATCO povas rilati al:


Atco, Kartvelio:

Atco estas malgranda neasimilita komunumo ĉe la nordokcidenta flanko de Cartersville en suda Kantono Bartow, Kartvelio, Usono. Ekzistas multaj basbalo- kaj futbalkompleksoj en la areo, ĉefe laŭ Sugar Valley kaj Cassville Roads, igante ĝin populara celloko por subsekcioj. La komunumo derivis sian nomon de la American Textile Company, kiu konstruis muelejon en la komunumo.


Atco, Kartvelio:

Atco estas malgranda neasimilita komunumo ĉe la nordokcidenta flanko de Cartersville en suda Kantono Bartow, Kartvelio, Usono. Ekzistas multaj basbalo- kaj futbalkompleksoj en la areo, ĉefe laŭ Sugar Valley kaj Cassville Roads, igante ĝin populara celloko por subsekcioj. La komunumo derivis sian nomon de la American Textile Company, kiu konstruis muelejon en la komunumo.


Atco, Nov-Jerseyerzejo:

Atco estas izolkomunumo en Waterford Township en Kantono Camden, Nov-Jerseyerzejo, Usono. Ĝi estas parto de la metropolitena areo Philadelphia-Camden, situanta 16 mejlojn (26 km) sudoriente de Camden. Kvankam ĝenerale konsiderata parto de Waterford Township, malgranda sekcio de la suda rando de Atco situas en Winslow Township.


Atco, Nov-Jerseyerzejo:

Atco estas izolkomunumo en Waterford Township en Kantono Camden, Nov-Jerseyerzejo, Usono. Ĝi estas parto de la metropolitena areo Philadelphia-Camden, situanta 16 mejlojn (26 km) sudoriente de Camden. Kvankam ĝenerale konsiderata parto de Waterford Township, malgranda sekcio de la suda rando de Atco situas en Winslow Township.


Damaska ​​Urbeto, Distrikto Wayne, Pensilvanio:

Damasko estas duaklasa urbeto en Kantono Wayne, Pensilvanio. La loĝantaro de la urbeto estis 3.659 dum la usona censo en 2010.


Atco (brita falĉmaŝino):

Atco Limited estis brita falĉentrepreno, kiu komercis kiel "Atco Ltd" de 1981 ĝis 1990, produktante gazontondilojn kaj ĝardenilojn. Ĝi vendis gamon da gazontondiloj inkluzive de gazonaj kaj ĝardenaj traktoroj.


Atco (brita falĉmaŝino):

Atco Limited estis brita falĉentrepreno, kiu komercis kiel "Atco Ltd" de 1981 ĝis 1990, produktante gazontondilojn kaj ĝardenilojn. Ĝi vendis gamon da gazontondiloj inkluzive de gazonaj kaj ĝardenaj traktoroj.


Atco (brita falĉmaŝino):

Atco Limited estis brita falĉentrepreno, kiu komercis kiel "Atco Ltd" de 1981 ĝis 1990, produktante gazontondilojn kaj ĝardenilojn. Ĝi vendis gamon da gazontondiloj inkluzive de gazonaj kaj ĝardenaj traktoroj.


Stacidomo Atco:

Atco estas fervoja stacidomo en Atco, Nov-Jerseyerzejo ĉe la linio Atlantic City. Ĝi servas NJ Transit-trajnojn, kaj la lokan 554 busan itineron.


Atco:

AtcoATCO povas rilati al:


Atco (brita falĉmaŝino):

Atco Limited estis brita falĉentrepreno, kiu komercis kiel "Atco Ltd" de 1981 ĝis 1990, produktante gazontondilojn kaj ĝardenilojn. Ĝi vendis gamon da gazontondiloj inkluzive de gazonaj kaj ĝardenaj traktoroj.


Atco Dragway:

Atco Dragway estas 1/4-mejla akceltereno situanta en la Atco-sekcio de Waterford Township, Nov-Jerseyerzejo.


Atco-Formacio:

La Atco-Formacio estas geologia formacio en Teksaso. Ĝi konservas fosiliojn devenantajn de la kretacea periodo.


Lago Atco:

Atco Lago estas 30 akreoj (0.12 km2) homfarita lago situas en la Atco sekcio de Waterford Urbeto, Nov-Ĵerzejo. La lago situas ene Atco Lago Parko, kiu estas 77 akreoj (0.31 km2) kaj estas posedata fare de Kantono Camden. La lago situas sur usona Itinero 30.


Atco:

AtcoATCO povas rilati al:


ATCO:

ATCO Ltd. , funkcianta kiel la ATCO-Grupo , estas publike komercita kanada inĝenieristiko, loĝistiko kaj energia holdingo kun sidejo en Kalgario, Alberto. La filioj de ATCO inkluzivas elektrajn servojn, kompaniojn de produktado kaj distribuado de tergaso, kaj konstruajn kompaniojn.


Atco (brita falĉmaŝino):

Atco Limited estis brita falĉentrepreno, kiu komercis kiel "Atco Ltd" de 1981 ĝis 1990, produktante gazontondilojn kaj ĝardenilojn. Ĝi vendis gamon da gazontondiloj inkluzive de gazonaj kaj ĝardenaj traktoroj.


Atco Dragway:

Atco Dragway estas 1/4-mejla akceltereno situanta en la Atco-sekcio de Waterford Township, Nov-Jerseyerzejo.


Atco Records:

ATCO Records estas usona muzikeldonejo fondita en 1955. Ĝi estas posedata de Warner Music Group kaj funkcias kiel spuro de Atlantic Records. Post pluraj jardekoj da ripozo kaj malofta agado sub alternaj etikedoj de Warner Music, la kompanio estis relanĉita de Atlantic Records komence de 2020.


Stacidomo Atco:

Atco estas fervoja stacidomo en Atco, Nov-Jerseyerzejo ĉe la linio Atlantic City. Ĝi servas NJ Transit-trajnojn, kaj la lokan 554 busan itineron.


Stacidomo Atco:

Atco estas fervoja stacidomo en Atco, Nov-Jerseyerzejo ĉe la linio Atlantic City. Ĝi servas NJ Transit-trajnojn, kaj la lokan 554 busan itineron.


Stacidomo Atco:

Atco estas fervoja stacidomo en Atco, Nov-Jerseyerzejo ĉe la linio Atlantic City. Ĝi servas NJ Transit-trajnojn, kaj la lokan 554 busan itineron.


Stacidomo Atco:

Atco estas fervoja stacidomo en Atco, Nov-Jerseyerzejo ĉe la linio Atlantic City. Ĝi servas NJ Transit-trajnojn, kaj la lokan 554 busan itineron.


No comments:

Post a Comment